sobota, 23 grudnia 2017

Merry Christmas! I Mój Powrót do Blogów!

NADCHODZĄCYCH WESOŁYCH ŚWIĄT!

Na powitanie obrazek z Juvią w świątecznym stroju narysowaną przez Hiro Mashimę! 
Witam Wszystkich!

  Nie będę się tłumaczyła z tak dużej nieobecności, ponieważ po prostu nie mam nic na swoją obronę za taką długą przerwę, przynajmniej jeżeli chodzi o publikowanie na moich blogach, pisanie rozdziałów czy czytanie Waszych Blogów. Przysięgam, że postaram się wszystko nadrobić! Chociaż jestem pewna, iż niektóre blogi zostały usunięte/zawieszone/porzucone, gdy mnie nie było, więc mogę mieć nieaktualne linki. Szczerze powiadając ta przerwa zaczęła się od mojego zniechęcenia do pisania przez stratę już napisanego materiału w Try with Me!, który jest/było ciężko mi odtworzyć.  Później wyjechałam na dalszą edukację do Anglii, gdzie nie miałam dostępu do internetu, a gdy go już miałam po prostu wziął mnie leń i nauka. -c-c- Naprawdę, naprawdę PRZEPRASZAM WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE CZYTAŁY/CZYTAJĄ  moje opowiadania. Ze względu na moje wielkie poczucie winy nie chciałam do Was wracać kompletnie z niczym nowym, więc skoro jest to mój powrót postanowiłam zmienić szablony na moich blogach i zajęło to trochę czasu.  Chciałam również mieć posprawdzane napisane już rozdziały, jak rozdział trzynasty w "Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj Mnie!", żeby pasowały fabularnie do poprzednich i nie chciałam niczego robić na "odpieprz." Czyli na samym wstępie - PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGĄ NIEOBECNOŚĆ! NICZEGO NIE PORZUCIŁAM! 

Informacje Dotyczące Specyficznie Tylko Tego Bloga, jak i Opowiadania:

* Zmieniłam Szablon bloga i prawie tutaj naprawiłam jak najlepiej formatowanie postów.

*Podczas wolnego czasu uporządkowałam ilość rozdziałów dla każdego z moich blogów i wychodzi na to, że ten blog będzie jednak dłuższy od Kaskady Nienawiści.

*W następnym roku zacznie się saga druga i skończy pierwsza w opowiadaniu jeżeli dobrze pójdzie.

* Mam materiał wprzód, ale Chcę jak najlepiej wszystko jeszcze przejrzeć, więc zanim z powrotem ruszę do publikowania regularnie rozdziałów. Proszę ładnie o cierpliwość. ^^ Tyle niektórzy czekali, że chyba jeden dzień więcej nie robi różnicy, prawda? xD

* Z powodu tego, że ten blog będzie długi, tak jak Kaskada Nienawiści  oraz oba są tasiemcami postanowiłam wziąć w priorytet odtworzenie TwM!, które jest najkrótszym opowiadaniem/projektem jaki aktualnie prowadzę. Także jeżeli chodzi o publikację rozdziałów dopóki nie uporam się z TwM! będą one dodawane nieregularnie w zależności od mojego czasu. 

*Z racji tego, że minęło sporo czasu, a ja nic nie publikowałam przez baardzoo długi jego okres  polecam od początku przeczytać opublikowane rozdziały pierwszej sagi Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj mnie!, ponieważ mogliście zapomnieć co się działo w historii i możecie być lekko skołowani kiedy zaczniecie czytać kolejne rozdziały. Myślałam o tym, żeby zacząć je publikować od nowa, lecz to by byłoby zbyt dużo pracy i opóźniłoby jeszcze bardziej mój powrót. 

*Wrócę do publikowania rozdziałów pod koniec Grudnia albo na początku Nowego Roku, gdzie poznacie moje Noworoczne cele jeżeli chodzi o blogi.

*Jako prezent świąteczny z okazji mojego powrotu wyczekujcie OneShota z GruVią.  ^^

A teraz takie małe pytanie - Pragniecie czegoś w ramach rekompensaty za moją długą nieobecność? (Nadrabianie czytania Waszych blogów się nie liczy, ponieważ i tak mam to w planach zrobić.)

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)

3 komentarze:

  1. Wesołych Świąt i wspaniałego Nowego Roku!
    Jak się cieszę, że nie porzuciłaś pisania :D Czekałam już tyle, więc poczekam jeszcze trochę. Zrobiłaś mi wspaniałą niespodziankę na święta. DZIĘKUJĘ <3
    Myślę, że one-shot będzie odpowiednią rekompensatą :)

    P.S. Blog wizualnie jest jeszcze piękniejszy. Aż zapiera dech w piersiach.

    Twoja *Hime-chan*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę jeszcze raz Tobie Wesołych Świąt! :D
      Nom. Powróciłam. ^^ Miałam po drodze gdzieś wielki dołek pisarski z powodu straconego materiału, lecz powróciłam. ^^ Pisałam z kimś kiedyś, że nienawidzę zostawiać niedokończonych opowiadań, więc nigdy nie planowałam niczego na stałe porzucać. ^^ Tylko moja chwilowa przerwa się przeciągnęła przez wiele czynników. OneShot Świąteczny powinien ujrzeć światło dziennie prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu. ^^ Wstawiłam już OneShota z NaLu na TwM!, więc w pełni mogę się teraz skupić na OneShocie z GruVią. xD

      P.S. Bardzo Dziękuję. ^^ Starałam się, żeby wygląd wizualny każdego bloga był ładniejszy. Jedynym blogiem, którego jeszcze nie wzięłam porządnie w obroty jest MB.

      Pozdrawiam Lavana Zoro :)

      Usuń
    2. One-Shot powinien się już pojawić niedługo. Może nawet wstawię go jutro. xD

      Usuń

Przeczytałeś? Skomentuj, ładnie proszę! Anonimy proszę o podpis. :)