niedziela, 14 lutego 2016

Wszystkiego Najlepszego z Okazji Walentynek!

Witajcie Kochani!

Życzę Wam Wszystkim Udanych Walentynek!

Z okazji Walentynek przygotowałam krótki wierszyk:

Bum-bum stuka Ci serduszko, niczym dźwięk bębenków. 
Wchodzisz pod swoje łóżko i unikasz swych miłosnych lęków. 
I wtem przychodzi specjalna osoba, która prezent Ci daję, więc możesz się uśmiechnąć i powiedzieć - "Dziękuję Tobie Kochanie, ale mam już czekoladki, proszę lepiej zrób pranie."

Arcydzieło spośród wierszy to, to nie jest, ale i tak postanowiłam wam złożyć w tej formie życzenia. Co prawda miałam z zeszłego roku One-Shot walentynkowy KaguraxLyon, ale nawiązywał on do KN i jakbym wstawiła go na jednym blogu, musiałabym mieć One-Shot Walentynkowy na innych, ponieważ nie cierpię dawania z dupy na jednym, a na drugim z serca. Także wierszyk daję z serca, bo tu już informowałam o swym powrocie.
PS - Ci co czekają na Jerzę! Będzie jej troszkę więcej w następnym rozdziale :)

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)

3 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za ten przyjemny wierszyk i też życzę wszystkiego najlepszego z okazji walentynek <3

    *Hime-chan*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo!
    Na tego bloga trafiłam całkiem niedawno i dosłownie pochłonęłam wszystkie rozdziały. Strasznie podoba mi się twój styl pisania i mam nadzieje, że nie porzuciłaś tego bloga. Gruvia to jedna z moich ulubionych par z FT i ubolewam, że jest tak mało opowiadań z nimi.
    Z niecierpliwością oczekuje na kolejne rozdziały
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niczego nie porzucilam. Aktualnie mieszkam w Anglii i czekam na mojego lapka. W kazdym razie jak go dostane wszystko nadrobie i moje blogi rusza pelna para.
      Pozdrawiam Lavana Zoro :)

      Usuń

Przeczytałeś? Skomentuj, ładnie proszę! Anonimy proszę o podpis. :)