piątek, 29 stycznia 2016

Minął Rok! [No i mój Powrót ver.2]



Blog miał urodzinki 20 STYCZNIA! 
O matko mam jakieś dziwne deja vu! W każdym razie ten blog również przegapił swoje pierwsze urodziny. Tak jak wcześniej pisałam na K.N, zrobiłam SPIS MOICH BLOGÓW na prywacie, ponieważ wprowadzam tam drobne/duże zmiany i teraz jestem nimi pochłonięta. Zresztą nie tylko tam wprowadzam zmiany, więc trochę to potrwa. Zaczęłam od HHZG!NIM!, ale jak wiecie wtedy popsuł mi się komputer. Tu czeka mnie zmiana Słowniczka i paru drobniutkich szczegółów, lecz nie ma ich tak dużo.
Z racji tego, że najbardziej ostatnio zaniedbałam tego bloga, najpierw tu zacznę od publikacji nowego rozdziału. Jednak to nastąpi jak uzupełnię słowniczek oraz przejrzę parę rzecz. Dobra wiadomość jest taka, że odzyskałam część plików, zła, iż nie wszystkie. Także...
MINĄŁ JUŻ ROCZEK!
POZDRAWIAM LAVANA ZORO ;)
PS - Nadrobię wszystkie blogi jutro, przecież nie jestem robotem.xD Mam zaległości jeszcze w innych sprawach, ale to zostawmy. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Skomentuj, ładnie proszę! Anonimy proszę o podpis. :)