piątek, 27 lutego 2015

Informacja nr.1


Witajcie Moi Kochani! ^^
Ponieważ muszę dzielić czas na dwa blogi o Fairy Tail postanowiłam, więc zrobić oficjalny rozkład jak to mniej więcej będzie wyglądało. Ferie mi się kończą i co prawda jestem bardziej do przodu  na tym blogu niż na Kaskadzie Nienawiści , gdzie szczerze powiedziawszy lepiej mi idzie pisanie rozdziału trzynastego niż następnego.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:

Dzień dodawania tutaj rozdziałów się nie zmienia, tak jak było nadal to będzie sobota, ale chodzi mi o godzinę. I tutaj podam cztery opcje.

a) Będę dodawała rozdziały o godzinie 19:00
b) Będę dodawała rozdziały o godzinie 16:00
c) Będę dodawała rozdziały o godzinie 20:00
d) Będę dodawała rozdziały o godzinie 15:00

Niestety tak się złożyło, że około osiemnastej będę codziennie zajęta czymś innym, więc tak jakoś wyszło. 
I tu wchodzi pytanie - O której godzinie chcielibyście rozdziały na tym blogu? Proszę, żeby choć jedna osoba mi to napisała w komentarzu. Byłabym za to bardzo wdzięczna. Jutro rozdział pojawi się jeszcze normalnie, więc zmianę godziny pewnie wprowadzę w przyszłym tygodniu.

Rozdziały Kaskady natomiast będą się pojawiać w piątki, ale dopiero za dwa tygodnie o godzinie 19:30 :D
Informacja ta pojawi się również na mym drugim blogu, gdy będę wiedziała już coś na temat godziny dodawania tutaj rozdziałów.
Ps. Przepraszam, że nie poinformowałam, iż musicie się obejść bez rozdziału w zeszłą sobotę!
Ps2. Jak się wam podoba nowy szablon? Byłabym wdzięczna za opinię!
Pozdrawiam Lavana Zoro :)


2 komentarze:

  1. Wiesz, dla mnie to obojętne o której dodasz bo i tak jak wiesz chwalę twoją systematyczność i wenę (sama dalej nie wiem jakim cudem udało mi się tak szybko napisać u siebie czwarty rozdział). No ale jeśli mam wybierać... niech będzie 15:00. Co do szablonu to bardzo mi się podoba <3 Ja sama ciągle nie ogarniam ustawień Onetu na tyle by własny wyprodukować ;.;

    AlonseKurokami

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale u mnie z systematycznością też jest kiepsko.xD Wynika ona z tego, że jestem tutaj kilka rozdziałów w przód. :D [O Czwarty rozdział? Idę skomentować!]
    Dziękuję wbrew pozorom jeśli siedzisz troszkę na blogspocie i zapoznasz się z niektórymi trikami, które na początku są dla ciebie czarną magią można stworzyć prosto Ładny szablon. Nie wiem jak na Onecie, ale słyszałam, że tam jest gorzej dla tego wiele osób się stamtąd przenosi.
    Czyli o 15:00? Cóż przynajmniej na razie się na to zanosi.xD
    Pozdrawiam Lavana Zoro :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Skomentuj, ładnie proszę! Anonimy proszę o podpis. :)